Tai yra pranešimas žiniasklaidai, už kurio turinį BNS neatsako.
„Nestlé“ ir „Formula 1®“ (F1®) džiaugsmingai skelbia sudariusios išskirtinę partnerystę – „KitKat“ tampa oficialiu „Formulės 1“ šokoladiniu batonėliu. Šis kelerius metus truksiantis bendradarbiavimas iki šiol yra reikšmingiausia „Nestlé“ partnerystė su pasauliniais prekių ženklais. Tai svarbus žingsnis mums, šokolado gamintojams, ir vartotojų itin mėgstamų šokoladinių batonėlių prekių ženklo pripažinimas.
Greičiausiam sportui Žemėje siūlome pertraukėlę
Beprotišku greičiu išsiskiriančiam „Formulės 1“ pasauliui savo legendiniu šūkiu „ Pasidaryk pertrauką, pasimėgauk KitKat®“ pristatysime šokoladinius batonėlius „KitKat“ ir paraginsime sportininkus akimirkai stabtelėti.
Pertraukų ir staigmenų sezonas
Bendradarbiavimas oficialiai prasidės 2025 m. sezono metu, kai minėsime 90-ąsias „KitKat“ ir 75-ąsias „Formulės 1“ metines. 2026-aisiais partnerystė aprėps visą pasaulį. Per tam tikras „Grand Prix“ lenktynes „F1“ gerbėjai gali tikėtis vartotojams skirtų akcijų, reklaminių prizų, įtraukiančios veiklos aistruoliams skirtose zonose, prekių ženklais nužymėtų trasų ir linksmo, nuotaikingo turinio.
Dvi pasaulinės legendos – viena patirtis
Ši partnerystė sujungia dvi gausias pasaulines gerbėjų bendruomenes. Motosporto jaudulys dera su „KitKat“ prekinio ženklo linksmumu bei bendrų pertraukėlių tradicija.
„Formulė 1“ – pasaulinis reiškinys. Jos gerbėjų ratas yra labai įvairus ir sparčiai plečiasi, ypač tarp jaunimo,“ – teigia Bernard‘as Meunier, „Nestlé“ strateginių verslo padalinių, rinkodaros ir pardavimo skyriaus vadovas.
„Dėl įtempto pasauliniu mastu rengiamų rungtynių grafiko „F1“ siūlo tobulą „KitKat“ platformą – visiems priminti, kad būtina pasidaryti pertraukėlę. Linksmai nusiteikę tikimės šiam jaudinančiam sportui suteikti išskirtinį džiaugsmo pojūtį ir visame pasaulyje sukurti įsimintinų įspūdžių gerbėjams.“, – t ęsia jis.
„Džiaugiamės, kad mūsų partneriu tampa toks visuotinai pamėgtas ir smagus prekių ženklas kaip „KitKat“. Jį mėgsta daugelis, tad nekantraujame pamatyti, kokių fantastiškų įspūdžių „KitKat“ suteiks mūsų gerbėjams trasoje ir kokią naują sporto auditoriją pritrauks“, – sako „Formulės 1“ komercijos direktorė Emily Prazer.
Kas toliau?
Laukite tolesnės informacijos „KitKat“ ir „Formulei 1“ kartu leidžiantis į šią jaudinančią kelionę.
Daugiau informacijos rasite svetainėje www.kitkat.com/formula1
Kontaktinis asmuo
Tai yra pranešimas žiniasklaidai, už kurio turinį BNS neatsako.